22.02.2022/11:00

Victoria Abramova, dyrektor generalna Mars Wrigley Poland: Sprzedaż gum do żucia wróci do poziomu sprzed pandemii za rok, może dwa lata [WYWIAD]

Będziemy skupiać się na kategoriach, w których już działamy i markach, które już mamy w portfolio. Nowych brandów na polski rynek raczej nie wprowadzimy – mówi z rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Victoria Abramova. Prezes zarządu Mars Polska, odpowiedzialna za segment Mars Wrigley, zdradza też, jakie trzy główne cele postawiła sobie przejmując stery w firmie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także