Michał Zych, dyrektor marketingu Spar Polska, przechodzi do Colorland
Michał Zych, w ostatnich pięciu latach dyrektor marketingu Spar Polska (obecnie Joker TNC), wraz z początkiem kwietnia 2020 r. przeszedł do firmy Cyfrowa Foto, do której należy marka Colorland. Będzie odpowiadał za kształtowanie i rozwój wizerunku brandu oraz planowanie i realizację działań sprzedażowych spółki z branży druku cyfrowego, obecnej na kilkunastu rynkach w Europie.
Zych od 2015 r. zarządzał działem marketingu sieci franczyzowej Spar Polska (w lutym br. ogłoszone zostało porozumienie, w ramach którego spółka zależna od Spar Group z RPA, Wasz Sklep Spar, została nowym operatorem marki Spar w Polsce). W ostatnich kilkunastu miesiącach był również rzecznikiem prasowym Bać-Polu, czyli właściciela spółki Spar Polska.
Pod kierownictwem Michała Zycha, w dziale marketingu Spar Polska wdrożono nowa strategię komunikacji marki "Moja okolica, mój Spar", podkreślającą konieczność wspierania lokalnych przedsiębiorców i dostawców. Operator sieci sklepów franczyzowych wprowadził także jeden z pierwszych w branży handlu spożywczego magazynów content marketingowych "Ze smakiem". Inne działania obejmowały wdrożenie nowego standardu wizualizacji sklepów Spar, uruchomienie aplikacji mobilnej, jak również zmianę profilu działalności sponsoringowej (zaangażowanie w promowanie zdrowego trybu życia poprzez wspieranie lokalnych biegów ulicznych).
Dawniej Michał Zych pracował m.in. w City Fit, Orange Polska, jak również zajmował się marketingiem centrów handlowych Millenium Hall i Plaza.
1 komentarz
-
03.04.2020
Szkoda, że nie będzie go w Waszym Sklepie. Dużo dobrego wniósł dla Spar, pomimo często oporu materii.
22