22.06.2018/12:22

Dyrektor Pamso: W ladzie mięsnej liczy się świeżość produktów i ich ekspozycja

W sprzedaży mięsa i wędlin najważniejsze jest zachowanie świeżości i ekspozycja produktów. Te zadania to praca codzienna personelu sklepu. To on decyduje o powodzeniu sprzedaży – podkreśla w rozmowie z „Wiadomościami Handlowymi” Bartłomiej Apanowicz, dyrektor zarządzający Pamso.

Jak zaznacza Bartłomiej Apanowicz, w ladzie mięsnej liczy się każdy szczegół – wyroby muszą być estetycznie i przejrzyście ułożone, najlepiej według określonego schematu przestrzeganego na co dzień. - Dzięki temu klient bez problemu będzie mógł wybrać produkty, które go interesują – akcentuje dyrektor zarządzający Pamso.

Kolejnym detalem są etykiety z cenami, które muszą być przede wszystkim czytelne. - Produkty w promocji powinny mieć specjalne oznaczenia i z góry wyznaczone miejsca w ladzie. Ważnym elementem jest też odpowiednio dobrane oświetlenie. Pamiętajmy jednak, że nawet najlepsze oświetlenie i piękne lady nie zastąpią czystości sklepu i świeżości produktu – mówi ekspert.

- Gwarancją sukcesu jest dobrze przeszkolony personel, który odgrywa decydującą rolę w sprzedaży. Oprócz dbałości o stoisko ważna jest komunikacja z klientem i wiedza dotyczącą sprzedawanych produktów. Na wagę złota jest także umiejętność doradzenia klientowi tego, co z danego mięsa lub wędliny można przygotować, np. na obiad – podsumowuje Bartłomiej Apanowicz.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.