09.09.2020/08:45

Dyskont Penny pokazał koszty środowiskowe produkcji żywności – ceny mięsa nawet kilka razy razy wyższe

Jeden z dyskontów niemieckiej sieci Penny, należącej do grupy Rewe, zaczął w ramach eksperymentu pokazywać dwie ceny produktów – oficjalną i powiększoną o koszty środowiskowe produkcji żywności. Testowa kampania ma pokazać, ile faktycznie powinne kosztować produkty spożywcze – relacjonuje portal Deutsche Welle.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także