05.04.2020 / 13:24
StoryEditor

Dyskonty przed Wielkanocą mogą przeżyć prawdziwy najazd. Eksperci: Może być niebezpiecznie

(fot. Pixabay)
Blisko połowa Polaków chce odłożyć świąteczne zakupy na ostatnią chwilę. 77 proc. planuje je zrobić w sklepach stacjonarnych, głównie w dyskontach. Ponad 80 proc. będzie szukać promocji. Zdecydowana większość badanych użyje do tego aplikacji mobilnych oraz gazetek online. Aż 56 proc. ograniczy wielkanocne wydatki, najczęściej o 20-30 proc.. Z kolei niecałe 90 proc. uda się do sklepów z konkretną listą zakupową. O wyborze produktów zadecyduje głównie cena. Tak wynika z raportu dotyczącego zachowań konsumenckich, przygotowanego przez UCE Research i aplikację Blix.

Z badania wynika, że 28 proc. Polaków zrobi świąteczne zakupy tydzień przed Wielkanocą, 22 proc. – 2 tyg. wcześniej, a 20 proc. – kilka dni przed terminem. 15 proc. nie wie, kie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.06.2025 / 19:20
StoryEditor
Prognoza Trendów Beauty 2025: Zalando "Beauty in Brief" – Klucz do równowagi i autentyczności

Zalando, opierając się na danych od ponad 52 milionów klientów w Europie, prezentuje raport "2025 Beauty in Brief", który rzuca światło na nadchodzące trendy w branży beauty.

Zdaniem ekspertów Zalando rok 2025 to odejście od pogoni za ideałem na rzecz równowagi, gdzie pielęgnacja staje się narzędziem do osiągnięcia wewnętrznego spokoju, dobrostanu e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 17:24
StoryEditor
Pożar w magazynie jednej z największych polskich sieci handlowych. Firma liczy straty, to mocno utrudni jej biznes
Pożar zniszczył centrum dystrybucyjne LPP w Rumunii, które było hubem logistycznym firmy na całą Europę Południową (fot. Shutterstock)

Potężny pożar uderzył w firmę LPP, właściciela sieci ponad 3000 sklepów pod markami Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. 29 czerwca pożoga strawiła magazyn pod Bukaresztem, który pełnił rolę habu logistycznego LPP dla całej Europy Południowej. Niezależnie od skali strat, które polska grupa odzieżowa dopiero zaczyna liczyć, jest to dla niej duże wyzwanie.

Nieco ponad pół roku temu (w grudniu 2024 r.) Grupa LPP chwaliła się, że rozbudowała swoje pierwsze zagraniczne centrum logistyczne, zlokalizowane CTPark Bucharest Wets, n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 00:05