03.10.2016/01:57

Dyskonty postawią w Polsce na innowacyjność i rozwój nowych konceptów handlowych

Do 2020 r. cztery działające w Polsce sieci dyskontowe zwiększą swoje udziały w polskim rynku detalicznym do 30 proc. – wynika z prognoz firmy Planet Retail.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • polak gdzie ??? chyba nie w Polsce 04.10.2016

    Pierdo...ny KRAJ !!!!!!!!
    Gdzie Kaczyński ????????????
    Gdzie PIS ???????
    Na kogo ja głosowałem ??????????????
    NIC NIC NIC NIE ROBICIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Co to jest LIDL >??????????
    CO to Biedronka ???????????? GDZIE MACIE OCZY ??????????? Banda Matoł...w

  • Klik 03.10.2016

    Czy my Polacy potrafimy przeciwstawić się tej fali dyskonterów ,bo wkrótce polski handel zniknie z powierzchni.Kto nam pomoże? Dobra zmiana nam to obiecała i co? Nawet podatek od handlu zawiesili,gdyż Bruksela pogroziła palcem.W jakim kraju żyjemy? Bo na pewno nie w swoim!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.