14.06.2021/18:17

Dyskonty umocniły pozycję lidera w obrocie słodyczami – ich udziały przekroczyły 40 procent

Z danych agencji NielsenIQ wynika, że w trakcie 12 pandemicznych miesięcy Polacy kupowali szeroko rozumiane słodkie przekąski przede wszystkim w dyskontach. Był to też jedyny kanał, w którym ich sprzedaż wartościowa wzrosła. Nieco inaczej rzecz się miała z przekąskami słonymi. Na zwiększonym w czasie lockdownu zainteresowaniu konsumentów chipsami czy popcornem zyskało więcej graczy.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także