17.01.2019/10:13

E.Leclerc rozpoczął tematyczną, noworoczną kampanię promocyjną

„Niskie ceny wygrywają” – pod takim hasłem 15 stycznia br. rozpoczęła się nowa kampania E.Leclerc. Akcja potrwa do 16 lutego i obejmie cztery katalogi, poświęcone kwiatom doniczkowym, wyposażeniu domu, Walentynkom oraz kuchni azjatyckiej.

Motyw przewodni pierwszego katalogu „Niskie ceny wygrywają” został wybrany z myślą o wprowadzeniu zieleni do wnętrz, w których zimą spędzamy szczególnie dużo czasu. W sklepach E.Leclerc pojawiły się kwiaty doniczkowe, takie jak storczyki, hiacynty, sukulenty czy kaktusy. Promocyjnymi cenami objęto także artykuły do pielęgnacji kwiatów, w tym między innymi różne rodzaje podłoża, nawozy oraz kiełkownik.

W związku ze zbliżającymi się Dniami Babci i Dziadka w ofercie znalazły się propozycje upominków na tę okazję – męskie i damskie kosmetyki. Z promocji na kilkadziesiąt produktów mogą również skorzystać klienci zainteresowani żywnością ekologiczną oraz bezglutenową. Katalog obowiązuje do 19 stycznia.

Tematem drugiej gazetki ważnej od 21 stycznia do 2 lutego, będzie wyposażenie wnętrz. W ofercie znajdą się między innymi meble do salonu, sypialni czy łazienki, a także wykładziny oraz pościele. Nie zabraknie akcesoriów do sprzątania czy sprzętów kuchennych. Specjalną sekcję gazetki dedykowano produktom Wiodącej Marki, w tym serom żółtym Croises.

5 lutego przypada w tym roku Chiński Nowy Rok. Z tej okazji do 9 lutego w E.Leclerc dostępne będą produkty nawiązujące do kuchni azjatyckiej – przyprawy i sosy popularne w tym regionie. Promocyjne ceny obejmą także makarony ryżowe czy mleko kokosowe. Kampanię „Niskie ceny wygrywają” zakończy oferta walentynkowa, obowiązującą od 12 do 16 lutego. W ramach Święta Zakochanych przygotowano promocje m.in. na słodycze i różne rodzaje gadżetów na tę okazję.  

Poszczególne etapy akcji „Niskie ceny wygrywają” będą wspierane kampanią internetową. Oferta dotyczy wybranych sklepów E.Leclerc.

E.Leclerc działa w Polsce od 1995. To Grupa niezależnych przedsiębiorców, którzy w sposób autonomiczny zarządzają własnymi firmami, współpracują z regionalnymi producentami, wspierają lokalne społeczności, dopasowując swoją ofertę do lokalnych warunków. Każdy sklep to odrębny podmiot. Kluczowym momentem dla rozwoju E.Leclerc w Polsce był rok 2010 i przejęcie od grupy Rewe sklepów Billa Polska, w celu stworzenia niezależnych spółek dystrybucyjnych.

Obecnie E.Leclerc zatrudnia ponad 5000 pracowników w 47 sklepach znajdujących się w 42 miastach na terenie 15 województw. Strategia biznesowa Stowarzyszenia E.Leclerc opiera się na trzech podstawowych filarach: rozwój sklepów już istniejących, zrzeszanie niezależnych partnerów oraz na zewnętrznym rozwoju.  W roku 2017 E.Leclerc osiągnął obroty w wysokości 2,8 mld złotych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.