17.01.2019/10:13

E.Leclerc rozpoczął tematyczną, noworoczną kampanię promocyjną

„Niskie ceny wygrywają” – pod takim hasłem 15 stycznia br. rozpoczęła się nowa kampania E.Leclerc. Akcja potrwa do 16 lutego i obejmie cztery katalogi, poświęcone kwiatom doniczkowym, wyposażeniu domu, Walentynkom oraz kuchni azjatyckiej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.