04.04.2022/10:02

eBay wraca do Polski! Lorna Dunne, Head of EU Cross Border Trade Sellers, eBay: Chcemy być tam, gdzie nasi kupujący [WYWIAD]

– Nasze wejście do Polski to nie jest tylko reakcja na wzrost e-commerce. Nasi klienci przemieszczają się, mamy 147 milionów kupujących na całym świecie i widzimy ich mobilność. Chcemy być tam, gdzie oni – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Lorna Dunne, Head of EU Cross Border Trade Sellers w eBay’u.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Wojtek 05.04.2022

    Niezły korporacyjny bełkot („Corem naszego biznesu są…” itp.). Poza tym same ogólniki i zero konkretów. Życzę powodzenia.

  • Nickt 04.04.2022

    Witamy solidną konkurencję dla Alledrogo. Recepta na sukces jest prosta: niskie prowizje. Zetnijcie prowizje, a przyjdą tłumy. To jest właściwie jedyny sposób na przyciągnięcie sprzedawców na tę chwilę, a za nimi przyjdą kupujący. Prowizje przekładają się i na koszty i na cenę końcową produktu. A rynek zrobi swoje. Oczywista oczywistość i co tu więcej pisać. No może jeszcze to, że nie możecie Polakom niczego narzucać i zmieniać ich przyzwyczajeń. Muszą istnieć popularne formy szybkich płatności, muszą być możliwości darmowej dostawy w ramach niskiego abonamentu, itd.

  • Michał 04.04.2022

    Warto by był oznaczać od zwiększanie limitów na start dla sprzedawców. Ja ma 10 zł na 30 dni sprzedaży! Brawo.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także