eBay wraca do Polski! Lorna Dunne, Head of EU Cross Border Trade Sellers, eBay: Chcemy być tam, gdzie nasi kupujący [WYWIAD]
– Nasze wejście do Polski to nie jest tylko reakcja na wzrost e-commerce. Nasi klienci przemieszczają się, mamy 147 milionów kupujących na całym świecie i widzimy ich mobilność. Chcemy być tam, gdzie oni – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Lorna Dunne, Head of EU Cross Border Trade Sellers w eBay’u.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Subskrypcja roczna (365 dni)149.99 zł - 365 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
05.04.2022
Niezły korporacyjny bełkot („Corem naszego biznesu są…” itp.). Poza tym same ogólniki i zero konkretów. Życzę powodzenia.
-
04.04.2022
Witamy solidną konkurencję dla Alledrogo. Recepta na sukces jest prosta: niskie prowizje. Zetnijcie prowizje, a przyjdą tłumy. To jest właściwie jedyny sposób na przyciągnięcie sprzedawców na tę chwilę, a za nimi przyjdą kupujący. Prowizje przekładają się i na koszty i na cenę końcową produktu. A rynek zrobi swoje. Oczywista oczywistość i co tu więcej pisać. No może jeszcze to, że nie możecie Polakom niczego narzucać i zmieniać ich przyzwyczajeń. Muszą istnieć popularne formy szybkich płatności, muszą być możliwości darmowej dostawy w ramach niskiego abonamentu, itd.
-
04.04.2022
Warto by był oznaczać od zwiększanie limitów na start dla sprzedawców. Ja ma 10 zł na 30 dni sprzedaży! Brawo.
5