28.01.2019/10:27

Edward Bajko, Spomlek: Zwiększyliśmy sprzedaż serów premium o 20 proc.

W zeszłym roku Spomlek odnotował znaczący, bo aż 20 proc. wzrost sprzedaży serów premium. Poza tym jako pierwsza firma w Polsce mleczarnia wprowadziła do sprzedaży izolat białek serwatkowych WPI.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Kibic z Lublina 28.01.2019

    Panie Bajko fajnie też że firma Spomlek sponsoruje sport.Większość moich znajomych kojarzy Spomlek właśnie z Orlętami.Więc klub i sport robi dobrą reklamę.Warto więc też pomyśleć o zwiększeniu budżetu dla Orląt Spomlek Radzyń.Pozdrawiam były radzyniak wierny kibic Orląt.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.