28.01.2019/10:27

Edward Bajko, Spomlek: Zwiększyliśmy sprzedaż serów premium o 20 proc.

W zeszłym roku Spomlek odnotował znaczący, bo aż 20 proc. wzrost sprzedaży serów premium. Poza tym jako pierwsza firma w Polsce mleczarnia wprowadziła do sprzedaży izolat białek serwatkowych WPI.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Kibic z Lublina 28.01.2019

    Panie Bajko fajnie też że firma Spomlek sponsoruje sport.Większość moich znajomych kojarzy Spomlek właśnie z Orlętami.Więc klub i sport robi dobrą reklamę.Warto więc też pomyśleć o zwiększeniu budżetu dla Orląt Spomlek Radzyń.Pozdrawiam były radzyniak wierny kibic Orląt.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.