29.09.2020/10:15

Efektywność Dino będzie spadać?

Sieć Dino jest praktycznie nieobecna w pięciu województwach, głównie na tzw. ścianie wschodniej. Zdaniem obserwatorów rynku to tam jest miejsce na dalszy rozwój sieci sklepów – czytamy w „Pulsie Biznesu”.

Jak zauważa na łamach „Pulsu Biznesu” Dariusz Dadej, analityk Noble Securities, Dino planuje otworzyć dwa nowe centra dystrybucyjne. Jeden taki obiekt obsługuje 300-350 sklepów. Czyli dwa nowe centra dystrybucyjne, których otwarcie planowane jest na 2021 r., oznaczają około 700 nowych sklepów, czyli jakieś 2,5 roku takiego rozwoju, jaki planowany jest w 2020 r.

Analityk ocenia w „Pulsie Biznesu”, że skoro Dino została do zagospodarowania niemal wyłącznie Polska Wschodnia, to efektywność spółki powinna raczej spadać, bo te tereny są uboższe niż pozostała część kraju.

Więcej w „Pulsie Biznesu”

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także