27.07.2020/15:22

Ekspertka PMR: Plan otwarcia przez Mere 100 sklepów w Polsce wydaje się nierealny

Mere, próbując zbudować w Polsce sieć hard dyskontów, idzie pod prąd trendom rynkowym i działaniom konkurencji z formatu dyskontowego - podkreśla Agnieszka Skonieczna, Retail Business Unit Director w PMR, w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Arnie 26.08.2020

    Jestem przekonany że jeśli MERE będzie mieć sensowną politykę cenową, przemyślany asortyment i trochę marketingu to odniesie sukces w Polsce. Znajdzie swoją niszę na rynku i klientów, dla których cena cały czas jest bardzo istotna.

  • Tau 30.07.2020

    Ludzie w dużych miastach nie zdają sobie sprawy z poziomu biedy, jaka jest w mniejszych miastach. MERE na polskiej prowincji byłoby hitem. Przykład? Pepco. 100 sklepów to mało. A pieprzenie, że polski konsument woli teraz delikatesy jest śmieszne. Polski konsument z małego miasta ma 2 tysiące na życie.

  • Złodzieje 27.07.2020

    Kolorowo i tandetnie, markowe rzeczy, które jak religia ogłupiają, właśnie reklamuje buty firmy Hugo Boss, fatalne podejście, zero kultury, duże pieniądze za szmelc robiony byle jak, kolejna rzecz jeansy tom hilfiger, tak samo przetarły się na tyłku, zero oddania pieniędzy bądź czegokolwiek. Także, że to, że mam firmę i zatrudniam 20 osób, to kupuje markowe, od dzisiaj nie kupię niczego od tych i innych firm, bo to jest głębokie nieporozumienie. Ja w swojej firmie, moi pracownicy trzymają standardy. Także, jak będzie MERE to chętnie tam pójdę, a nie że przepłacę gdzieś i traktowany jesteś po zakupie jak śmieć i intruz!

  • baster 27.07.2020

    Jak cena będzie to i będzie sprzedaż. Idzie bieda a COVID już wypchnął 3% polskiego społeczeństwa na bezrobocie. Po wakacjach pewnie dojdzie kolejne 3% i to te osoby będą szukały tanich produktów. Zresztą dla Nas nigdy jakość nie była na pierwszym miejscu. Ważne żeby było kolorowo i tanio.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także