29.05.2022 / 08:08
StoryEditor

Esotiq & Henderson utrzymuje wysokie marże. Sieć na wszelki wypadek zwiększyła zapasy towarowe

Esotiq (fot. Grand Warszawski / Shutterstock.com)
Grupa Esotiq & Henderson, polski producent i sprzedawca ekskluzywnej bielizny damskiej, zanotowała w pierwszym kwartale br. 51,3 mln zł przychodów ze sprzedaży, co przekłada się na wzrost o 12,2 proc. w ujęciu rok do roku. W tym czasie grupa wypracowała 2,3 mln zł zysku netto (wzrost o nieco ponad 1 proc. rdr). Grupie pochwaliła się też utrzymaniem marży brutto na sprzedaży na wysokim, 62-proc. poziomie.

- Pomimo wciąż trudnego otoczenia biznesowego udało nam się z powodzeniem poprawić w ujęciu rdr zarówno sprzedaż jak i zysk netto., utrzymaliśmy też na wysokim poziomie marżę br...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 11:53
StoryEditor
Brown-Forman zmienia struktury. Polscy menedżerowie będą odpowiadać nie za jeden, ale za trzy rynki
Od lewej: Paweł Miziołowski, dyrektor marketingu Brown-Forman na Polskę; Beata Mirowska, dyrektor finansowa Brown-Forman na Polskę i Filip Popławski, dyrektor zarządzający Brown Forman na Polskę, Czechy i Słowację (fot, materiały prasowe)
Firma Brown-Forman wprowadza zmiany w swoich europejskich strukturach i koncentruje się na markach premium. Oznacza to awans dla trójki polskich menedżerów, którzy będą teraz odpowiadać również za rynek czeski i słowacki.

Na czele europejskich struktur Brown-Forman Corporation stanął Yiannis Pafilis, który będzie on odpowiedzialny za realizację regionalnej strate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 13:26
StoryEditor
94 proc. Polaków zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe z uwagi na konieczność oszczędzania [BADANIE NIQ]
94 proc. Polaków zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe z uwagi na konieczność oszczędzania (fot. Shutterstock)
41 proc. Europejczyków deklaruje, że ich sytuacja finansowa jest gorsza w porównaniu do roku ubiegłego – to samo stwierdza 42 proc. Polaków. 55 proc. Europejczyków deklaruje, że wybrałoby produkt, w którym wprowadzono innowacje aby uczynić go jak najbardziej przystępnym cenowo – w Polsce wynik ten wynosi 47 proc. Priorytetem numer 1 wśród Europejczyków jest zdrowe życie: 43 proc. Europejczyków pragnie dbać o swoje zdrowie, budować je i wzmacniać. Wśród Polaków odsetek ten wynosi 38 proc. To wyniki najnowszego badania firmy NielsenIQ.

Według NIQ, 42 proc. Polaków ma poczucie, że ich sytuacja finansowa jest gorsza w porównaniu do roku poprzedniego – takie samo zdanie wyraża 41 proc. Europejczyków. 89 proc. z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 01:01