ETi weszło na rynek słodyczy i przekąsek szybko i z przytupem, bo to trudna kategoria
W ETi wierzymy w proximity, która oznacza coś więcej niż tylko bliskość klientów w sensie odległości. To szybkość, wygoda i mentalna bliskość konsumentów. Tym się kierujemy w ETi - mówi Aleksandra Chrzanowska, dyrektor generalna ETi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl
Pozostało jeszcze 95% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
5 komentarzy
-
08.10.2018
No osobiście nie widziałem żadnego produktu w rynku tradycyjnym, w żadnym sklepie, widziałem katalogi w hurtowniach i podhurtach gdzie firma się odbiła...
Auchan - chyba herbatniki na czołówce promocyjnej i to wszystko... ( tania półka...)
Reklama ( pufa i batonów) skierowana do konsumenta - niepotrzebnie wydane pieniądze bo na półce brak produktu i brak dystrybucji...
Ciekawy jestem czy ktoś robił jakieś badania konsumenckie/ produktowe przed wprowadzeniem w PL, jak są odbierane produkty i czy jest na nie "zapotrzebowanie" ?
Rynek słodyczy rośnie w PL kilka procent rocznie, żeby wejść z "przytupem" i stać się czołowym graczem trzeba odebrać trochę tortu któremuś z liderów lub …."akwizycja"...
Póki co przytupu i produktu w rynku nie widać.... nie widać pomysłu i działań na odebranie liderom ….widać tylko "włożone pieniądze"...
Zresztą czy tacy liderzy jak Ferrero, Storck, Mars, Nestle, Colian, Wedel, Mondelez i inni oddadzą udziały... wątpię.. przeciwnie, chcą rosnąć.
-
05.10.2018
Szybko i z przytupem to ich rynek już weryfikuje, niekoniecznie w sposób jaki by sobie życzyli.
-
04.10.2018
Sprzedaż śladowa, dystrybucja słaba, odsprzedaż prawie zero co widać w Nielsen. Zespół Fachowców :) kolejne kłamstwo.
-
04.10.2018
Jasta Sweet - też Turcja, postawiła na Eurocash. Spytajcie jakie były tego skutki.
-
04.10.2018
Haha...no niezbyt to się zgadza z rzeczywistością. Eti na rynek wchodzi (a nie weszło) z wielką rezerwą. Pokazanie reklamy w tv to nie wszystko. Swoją sprzedaż opierając głównie na Eurocash bardzo ryzykują głównie tym, że nie ma ich w najlepiej rotujących sklepach i największych sieciach tradycyjnych. Nie bardzo też rozumiem, jak współpracują z Carrefourem, bo w żadnym sklepie żadnego formatu nie widziałem ich produktów. A przytup i jakieś porządne trzęsienie zeimi by się przydało, bo niby rynek słodyczy się rozwija...ale jakoś to taki taniec węgorza.
6