04.10.2018/12:19

ETi weszło na rynek słodyczy i przekąsek szybko i z przytupem, bo to trudna kategoria

W ETi wierzymy w proximity, która oznacza coś więcej niż tylko bliskość klientów w sensie odległości. To szybkość, wygoda i mentalna bliskość konsumentów. Tym się kierujemy w ETi - mówi Aleksandra Chrzanowska, dyrektor generalna ETi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Pablo1 08.10.2018

    No osobiście nie widziałem żadnego produktu w rynku tradycyjnym, w żadnym sklepie, widziałem katalogi w hurtowniach i podhurtach gdzie firma się odbiła...
    Auchan - chyba herbatniki na czołówce promocyjnej i to wszystko... ( tania półka...)
    Reklama ( pufa i batonów) skierowana do konsumenta - niepotrzebnie wydane pieniądze bo na półce brak produktu i brak dystrybucji...
    Ciekawy jestem czy ktoś robił jakieś badania konsumenckie/ produktowe przed wprowadzeniem w PL, jak są odbierane produkty i czy jest na nie "zapotrzebowanie" ?
    Rynek słodyczy rośnie w PL kilka procent rocznie, żeby wejść z "przytupem" i stać się czołowym graczem trzeba odebrać trochę tortu któremuś z liderów lub …."akwizycja"...
    Póki co przytupu i produktu w rynku nie widać.... nie widać pomysłu i działań na odebranie liderom ….widać tylko "włożone pieniądze"...
    Zresztą czy tacy liderzy jak Ferrero, Storck, Mars, Nestle, Colian, Wedel, Mondelez i inni oddadzą udziały... wątpię.. przeciwnie, chcą rosnąć.






  • Pedro 05.10.2018

    Szybko i z przytupem to ich rynek już weryfikuje, niekoniecznie w sposób jaki by sobie życzyli.

  • Olek 04.10.2018

    Sprzedaż śladowa, dystrybucja słaba, odsprzedaż prawie zero co widać w Nielsen. Zespół Fachowców :) kolejne kłamstwo.

  • fiona 04.10.2018

    Jasta Sweet - też Turcja, postawiła na Eurocash. Spytajcie jakie były tego skutki.

  • Amman 04.10.2018

    Haha...no niezbyt to się zgadza z rzeczywistością. Eti na rynek wchodzi (a nie weszło) z wielką rezerwą. Pokazanie reklamy w tv to nie wszystko. Swoją sprzedaż opierając głównie na Eurocash bardzo ryzykują głównie tym, że nie ma ich w najlepiej rotujących sklepach i największych sieciach tradycyjnych. Nie bardzo też rozumiem, jak współpracują z Carrefourem, bo w żadnym sklepie żadnego formatu nie widziałem ich produktów. A przytup i jakieś porządne trzęsienie zeimi by się przydało, bo niby rynek słodyczy się rozwija...ale jakoś to taki taniec węgorza.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.