19.09.2018/08:30

Euro Sklep wprowadza markę własną i odświeża wizerunek

W połowie października w sklepach sieci Euro Sklep pojawią się produkty marki własnej z logo sieci. Do końca roku na półki trafi 48 SKU w takich kategoriach jak: ryż, makaron, słodycze i przekąski, dżemy, miody, soki, karmy dla zwierząt czy warzywa w puszkach.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.