24.06.2022/13:30

Rynek czeka na nową strategię Grupy Eurocash, która wprowadzi spółkę na ścieżkę wzrostu. Jednak jej ogłoszenie się opóźni

Według wstępnych zapowiedzi swoją nową strategię rozwoju do 2025 r. Grupa Eurocash miała przedstawić do końca II kw. br. Dzisiaj wiemy, że jej ogłoszenie się opóźni się o kilka tygodni. To wszystko dzięki temu, że firma dostała więcej czasu na przeprowadzenie negocjacji z potencjalnymi inwestorami.

 

 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Jan 01.07.2022

    Trzeba być naiwnym by wierzyć w coś takiego jak STRATEGIA EUROCASH, od kilku lat przedstawiają strategię, których nie realizują.. ich czas się skończył, przespali DINO - a to był ostatni możliwy potencjał do wykorzystania...Oczywiście, zaraz będzie propaganda "troski o polski tradycyjny handel" - ale wystarczy spytać, ten tradycyjny handel, jak czuje się pod skrzydłami tego "giganta handlu"..

  • Xxxx 29.06.2022

    Na razie firma prowadzi cięcia w segmencie kosztów takich jak etykiety do wag, papier pakowy , torebki itp. Co trzeba mieć w głowie podejmując takie decyzje. Mówią o wzrostach a sprzedaży to logiczne że idzie większe zużycie materiałów kosztowych.. Np. waga jak nie będzie miała rolki to nie będzie można nabić towaru jak ciasto , wędlina itp. no chyba że nie będzie opakowań do pakowania to nie będzie sprzedaży . Klienci narzekają na jakość torebek które się rwą i automatycznie zużycie idzie w górę bo klienci pakują w podwójne . Może po prostu postawić na jakość tych materiałów to zużycie się obniży przynajmniej torebek . Ale żeby wyciągnąć takie wnioski trzeba co nieco wiedzieć o handlu i o skutkach swoich decyzji Jesli nie potraficie prowadzić handlu to zamknijcie biznes a nie narzekacie że dostawczy nie chcą wam dawać towarów :za darmo: może wystarczy zmienić kupców lub marzę swoją obniżyć .

  • Detalista 27.06.2022

    To jedna katastrofa. Kompletny brak wiedzy o prowadzeniu handlu detalicznego.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także