28.03.2023/07:47

Eurocash pokazał rekordowy wynik EBITDA, ogłosił "porządki" w sieci sklepów Abc. Jak radziła sobie grupa w 2022 roku?

Niemal 30,9 mld zł wyniosły skonsolidowane przychody Grupy Eurocash w 2022 r. wobec 26,3 mld zł rok wcześniej, a więc wzrosły o 17,4 proc. Hurtowy gigant wdrażający nową strategię wykazał też prawie 90 mln zł zysku netto, podczas gdy rok 2021 r. zakończył ze stratą sięgającą prawie 100 mln zł. - Widzę nas na dobrej drodze, by spełnić nasze ambitne cele na 2025 rok - deklaruje Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • nick 15.04.2023

    zyski dzięki marnym płacom i wyzysku pracowników.

  • woow 01.04.2023

    do W. właśnie masz informację, że zajęli się abc i hurtem cc ciut poważniej, koniec sztucznych ręcznych max rabatów, określone warunki za zakupy i spełnianie warunków formatu abc :)
    przecież te sklepy nigdzie nie wyparowały, których nie ma
    ale kioski, stragany jakieś mini stacje na wsiach to nie stanowi żadnej siły zakupowej- to musi pojąc też konkurencja jak grupy specjał czy chorten

  • Abecak 28.03.2023

    A gdzie akcje reklamowe w mediach??? Sieć Żabka przypuściła zmasowany atak propagandowy i jak widać z wielką korzyścią. Sklepy z grupy Eurocash nie mają takiego wsparcia. Nawet na oprawie reklamowej sklepów zaczęli oszczędzać. Jeden plafon świetlny na sklep... Parodia.

  • W. 28.03.2023

    Nadal brak modelu stratergii dla ABC, kumulowanie danych w ramach różnych segmentów z tendencją spadkową... Eurocash bez inwestycji nie pójdzie dalej.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także