Eurocash zdradza szczegóły planu naprawczego dla sklepów własnych sieci Delikatesy Centrum
Kolejna fala "kampanii na rzecz odbudowy sklepów własnych", przeprowadzanej przez Grupę Eurocash, ma ruszyć w sierpniu i obejmie 60 sklepów sieci Delikatesy Centrum. Firma poinformowała, że od początku roku plan naprawczy wdrożono już w 120 spośród 180 lokalizacji, które wytypowane zostały wcześniej na podstawie rankingu LfL i kontrybucji jako te o najgorszych wynikach, wymagające wsparcia.
Pozostało jeszcze 85% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
23.07.2021
Przeliczają obrót na metr kwadratowy a nie na mieszkańców ,jak obrotem może dorównać miejscowość 2 tysięczna z miastem 20 tysiącami i więcej mieszkańców.Niech dadzą większy asortyment towaru a oni myślą , że przestawianiem towaru z półki na półkę zrobią obrót. Kabaret.
-
04.06.2021
Jak podniosą jeszcze ceny - to będzie jeszcze lepiej!! Tak trzymać!! Super strategia! Mam od domu DC w odległości 150m, wybieram wszystkie inne sklepy, które są w odległości wielokrotnie większej: bo są zadbane, przestronne, co kilka lat odnawiane i produkty tańsze o 1/3 - i tak, większość produktów.
6