Everli w 2020 roku z niewielkim zyskiem z działalności operacyjnej
Everli w 2020 roku poszerzyło swój zasięg operacyjny, sukcesywnie uruchamiając obsługę kolejnych miast, a restrykcje związane z epidemią koronawirusa miały pozytywny wpływ na popyt na rozwój usług firmy. W rezultacie przychody firmy On Demand, która w Polsce odpowiada za obsługę zamówień zakupów do domu, wzrosły ponad siedmiokrotnie.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
08.11.2021
Z Everli skorzystałem jeden raz i nigdy więcej. Dostawca obsikał mi całe pieczywo płynem dezynfekującym do rąk. Poza tym nie dostarczył 1/4 zamówionych artykułów tłumacząc się, że nie było ich w sklepie. Zadzwoniłem do Kauflandu, do tego konkretnego sklepu - sprawdziłem - wszystkie produkty były dostępne. W praktyce musiałem jechać na zakupy bo pan dostawca kompletnie zrujnował mi plany kulinarne.
3