04.11.2021/14:16

Everli w 2020 roku z niewielkim zyskiem z działalności operacyjnej

Everli w 2020 roku poszerzyło swój zasięg operacyjny, sukcesywnie uruchamiając obsługę kolejnych miast, a restrykcje związane z epidemią koronawirusa miały pozytywny wpływ na popyt na rozwój usług firmy. W rezultacie przychody firmy On Demand, która w Polsce odpowiada za obsługę zamówień zakupów do domu, wzrosły ponad siedmiokrotnie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nickt 08.11.2021

    Z Everli skorzystałem jeden raz i nigdy więcej. Dostawca obsikał mi całe pieczywo płynem dezynfekującym do rąk. Poza tym nie dostarczył 1/4 zamówionych artykułów tłumacząc się, że nie było ich w sklepie. Zadzwoniłem do Kauflandu, do tego konkretnego sklepu - sprawdziłem - wszystkie produkty były dostępne. W praktyce musiałem jechać na zakupy bo pan dostawca kompletnie zrujnował mi plany kulinarne.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także