03.12.2019/12:19

Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza: Delikatesy Centrum chcą być siecią handlową nr 3 w Polsce [PEŁNY WYWIAD]

Delikatesy Centrum rozpoczęły działalność na Podkarpaciu w 1999 r. Do dzisiaj jesteśmy najmocniejsi w tym regionie – właśnie tam zlokalizowanych jest około 20 proc. sklepów z logo Delikatesy Centrum. Po pierwszych trzech latach funkcjonowania sieć liczyła 75 sklepów, a w dziesiątą rocznicę już 465 sklepów. Dzisiaj pod szyldem Delikatesy Centrum funkcjonuje blisko 1350 sklepów (franczyzowych i własnych), a po rebrandingu sieci Mila liczba ta znacznie przekroczy 1500 placówek.

Według badania GfK Shopping Monitor 2019, spontaniczna świadomość marki Delikatesy Centrum w 2018 r. zwiększyła się do 14 proc. (z 11 proc. rok wcześniej), a świadomość wspomagana wzrosła w tym okresie do 38 proc. (z 32 proc.). Rośniemy więc dynamicznie, nie tylko jeżeli chodzi o liczbę sklepów, ale jesteśmy również coraz bardziej rozpoznawalni jako marka wśród konsumentów.

Delikatesy Centrum przeszły fantastyczną drogę: od lokalnej, podkarpackiej sieci, do ogólnopolskiego gracza, z którym wszyscy na rynku się liczą. Delikatesy Centrum stały się trwałym elementem polskiego rynku detalicznego. Cieszy nas to, że nasi klienci z Podkarpacia jadąc na urlop nad polskie morze mogą zrobić zakupy w swoim ulubionym sklepie. Jesteśmy w górach, nad morzem, na Mazurach, na Śląsku. Cieszy nas to, że jesteśmy w całej Polsce, a sieć nieustannie się rozwija.

DC to jedna z największych sieci handlowych w kraju z potężnymi aspiracjami.

Od momentu uruchomienia pierwszego sklepu, mieliśmy jasny pomysł na to, jaką siecią mają być Delikatesy Centrum. Najważniejszym elementem naszego DNA jest najwyższa jakość: obsługi, pracy, jak również sprzedawanych produktów świeżych. Od początku stawialiśmy również na to, aby być ważną częścią lokalnej społeczności. To sklepy, które są bliskie konsumentom nie tylko fizycznie, ale również w emocjonalnym znaczeniu. Nasi franczyzobiorcy nierzadko angażują się lub inicjują działania na rzecz rozwoju swoich dzielnic, wiosek czy gmin. Delikatesy Centrum dziś to sklepy, które bazując na swej 20-letniej historii stały się siecią nowoczesnych supermarketów.

Delikatesy Centrum to jedna z największych sieci handlowych w kraju; jak duże są jej aspiracje?

Od momentu uruchomienia pierwszego sklepu, mieliśmy jasny pomysł na to, jaką siecią mają być Delikatesy Centrum. Najważniejszym elementem naszego DNA jest najwyższa jakość: obsługi, pracy, jak również sprzedawanych produktów świeżych. Od początku stawialiśmy również na to, aby być ważną częścią lokalnej społeczności. To sklepy, które są bliskie konsumentom nie tylko fizycznie, ale również w emocjonalnym znaczeniu. Nasi franczyzobiorcy nierzadko angażują się lub inicjują działania na rzecz rozwoju swoich dzielnic, wiosek czy gmin. Delikatesy Centrum dziś to sklepy, które bazując na swej 20-letniej historii stały się siecią nowoczesnych supermarketów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.