12.11.2019/16:59

Ewa Borowska, szefowa Eurocash Franczyza: Chcę przyspieszyć rozwój Delikatesów Centrum

Moją osobistą ambicją jest przyspieszenie ekspansji. Zakładam, że powinno to być możliwe, ponieważ widzimy, że konsumenci cenią sklepy Delikatesy Centrum. Zagęszczamy sieć w nowych regionach, na razie w ramach sklepów własnych, a dodatkowo zaczęliśmy mocno inwestować w rozpoznawalność marki, chociażby poprzez kampanię reklamową w telewizji – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Nnnbn 13.11.2019

    remm- wysokie ceny. Czy do sukcesów pani prezes doda, że większość produktów w DC jest droższa o 1/3 a nawet 1/2 niż podobne produkty w innych sklepach. Czy do sukcesów pani prezes doda, że sklepy DC świeca pustkami jeśli chodzi o klientów, czy do sukcesów zaliczy pani prezes, że w DC robią zakupy głównie ludzie starsi bo nie mają sił by pójść do bardziej oddalonych sklepów i muszą przepłacać - to rzeczywiście są 'wielkie' sukcesy!! Tak to na przykładzie mojego miasta: jeden jest w pobliżu na dużym osiedlu - sklep ciasny, od 15 lat nie remontowany, klientów bardzo niewiele, drożyzna. Drugi nowy DC, wyremontowany i co z tego, prawie tam nikt nic nie kupuje. Wszystko pędzi na zakupy do konkurencji gdzie są tlumy

  • Arek 13.11.2019

    Jak na wywiad w temacie rozwoju biznesu opartym na Franczyzobiorcy nie widać w EC koncentracji na poprawie zyskowności właścicieli sklepów i z tego wynika problem z ekspansją oraz pozyskiwaniem nowych uczestników systemu DC. Mam wrażenie, że panuje wiara, że "EC się sama wyżywi" na Franczyzobiorcy. Przydało by się więcej wsparcia w zakresie systemów energooszczędności, inwestycji w nowe technologie kontroli kosztów, pomocy w renegocjacji umów najmu i zmniejszania czynszów, uproszczania procesów operacyjnych, wsparcia w nowoczesne systemy komunikacji z Klientem, powrotu do wsparcia i kliniki sklepów obciążonych konkurencją, inwestycji w nowe kategorie, odświeżenie floorplanów, itd.). Nawet w kolebce DC na południu Polski widać marazm i wyczekiwanie na oferty od innych operatorów - np. Biedronkę z konceptem sklepu z ladą mięsną. Sporo umowy franczyzowych się niebawem kończy i będzie to trudny okres dla EC.

  • Znudzony 13.11.2019

    Słowotok ,bez pokrycia w rzeczywistości..

  • remm 12.11.2019

    Co takiego jest w ofercie D.C., czego nie ma w ofercie kazdego innego sklepu?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.