08.03.2018/11:53

Ewa Soboń. Nielsen na KM2018: Dyskonty sterują rynkiem wędlin paczkowanych

Kategoria wędlin paczkowanych jest już warta blisko 5 mld zł. Plasuje ją to na trzecim miejscu, po kategoriach piwa i wódki, wśród Top Kategorii Koszyka Spożywczego w Polsce – powiedziała Ewa Soboń. client director w agencji Nielsen podczas III Kongresu Mięsnego 2018.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.