05.06.2022/10:56

Farma Świętokrzyska ma już 20 lat. Na urodziny odświeża swoją identyfikację wizualną

Zmiana dotyczy logotypu, opakowania produktów oraz strony internetowej. Firma podkreśla, że idzie w kierunku prostoty.

– Przez 20 lat działalności Farmy Świętokrzyskiej na rynku żywności ekologicznej w Polsce zmieniło się wiele. Jednak największą różnicą, jaką obserwujemy, jest zdecydowanie wyższe zaangażowanie klientów w wybór tego, co wkładają do koszyka. Chętniej czytają etykiety, sprawdzają składy, mają wyższą świadomość wpływu miejsca pochodzenia produktu na jego jakość, lepiej znają oznaczenia żywności, takie jak europejski zielony listek. Wiedząc to i jednocześnie chcąc ułatwić konsumentom odnajdywanie kluczowych dla nich informacji, zdecydowaliśmy się na odświeżenie naszego brandu, w tym logotypu, opakowań i strony internetowej – mówi Łukasz Gębka, prezes Farmy Świętokrzyskiej.

Wśród zmian wprowadzonych w Farmie Świętokrzyskiej znajduje się odświeżone logotypu, które zachowało kolorystykę i układ poprzedniego, ale zyskało nową czcionkę i kształt, dzięki czemu nazwa firmy jest bardziej wyrazista. Celem było podkreślenie lokalnego pochodzenia firmy.

Jak przekonuje firma, odpowiedzią na potrzeby klientów są również odświeżone opakowania ważne dla kupujących oznaczenia, takie jak europejski certyfikat żywności ekologicznej zielony listek, znak „vegan” potwierdzający brak zawartości składników odzwierzęcych czy symbol przekreślonego zboża, dzięki któremu konsument wie, że nie znajdzie w produkcie glutenu. To zmiana, która jest spójna z potrzebami klientów, wśród których 41 proc. chciałoby, żeby etykiety żywności były bardziej zrozumiałe - wynika z raportu Farmy Świętokrzyskiej „Trendy w ekozakupach Polaków”.

Zmieniła się też strona internetowa, która od teraz ma umożliwiać szybsze i łatwiejsze znalezienie konkretnych informacji o produktach oferowanych przez Farmę Świętokrzyską, takich jak kiszonki, gotowe dania obiadowe czy produkty dla dzieci. Możliwy jest też bezpośredni zakup. 

Jak wskazują dane Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (GIJHARS), w Polsce znajduje się około 20 tys. producentów ekologicznych. Najwięcej gospodarstw ekologicznych znajduje się w województwach warmińsko-mazurskim (3241), podlaskim (2906), mazowieckim (2179) i zachodniopomorskim (2149). W tych czterech województwach funkcjonuje ponad połowa spośród wszystkich gospodarstw ekologicznych w Polsce. Najmniej znajduje się w opolskim (62), śląskim (121), kujawsko-pomorskim (385) i pomorskim (519). W województwie świętokrzyskim, z którego pochodzi Farma Świętokrzyska, takich producentów jest 635.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Matrix 05.09.2022

    Dlatego jest otwarta nowa spółka żeby nie zapłacić producentom za towar który wzięli od producentów na starą spółkę przez to dużo rolników bankrutuje

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także