22.08.2016/08:39

Filip Fiedorow przechodzi z Lidl Polska do IKEA Retail

Filip Fiedorow, dotychczasowy dyrektor marketingu polskiego oddziału Lidla, od listopada obejmie tę funkcję w IKEA Retail – informuje serwis Wirtualne Media.

Fiedorow pracował wcześniej m.in. w Kompanii Piwowarskiej i TequilaPolska. W Lidl Polska odpowiadał m.in. za marketing strategiczny, programy badań rynku, zarządzanie ATL (Above the line - działania wykorzystujące mass-media) i BTL (Below the line - bezpośredni kontakt tzw. direct marketing) oraz współpracę z agencjami interaktywnymi. Według Wirtualnych Mediów, dział marketingu IKEA Retail w Polsce pod kierownictwem Filipa Fiedorowa ma rozwijać sprzedaż wielokanałową, także w internecie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.