04.03.2021 / 11:09
StoryEditor

Finał batalii o prawa do marki Tiger. Dariusz Michalczewski wygrywa z FoodCare w ostatniej instancji

Tiger Energy Drink (fot. Open Food Facts, CC BY-SA-3.0)
Sąd Najwyższy rozstrzygnął 11-letni spór między byłym bokserem, a producentem napojów. Chodziło o prawo do korzystania z oznaczenia „Tiger” na napojach energetycznych. Teraz może go używać wyłącznie Michalczewski lub podmioty przez niego upoważnione.

Żeby lepiej zrozumieć tę historię należy cofnąć się do 2003 roku, gdy na rynku pojawił się napój Tiger Energy Drink. Produkowany był przez FoodCare i wykorzystywał na opakowania...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2024 / 09:44
StoryEditor
Platforma Kaufland Global Marketplace będzie dostępna dla klientów z Polski! Kiedy nastąpi uruchomienie serwisu?
Sklep Kaufland w Opocznie
Niemiecka sieć Kaufland, należąca do Grupy Schwarz, zapowiedziała ekspansję platformy e-commerce na kolejne dwa rynki Europy. Kaufland Global Marketplace ma ruszyć późnym latem tego roku, jednak już dziś sprzedawcy detaliczni, którzy chcą działać za pośrednictwem tej platformy, mogą się na niej rejestrować. Są zachęty dla pionierów.

Sieć Kaufland, należąca do Grupy Schwarz, zapowiedziała uruchomienie swojej platformy e-commerce Kaufland Global Marketplace w Polsce i Austrii! Serwis ma ruszyć "późnym lat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 18:01
StoryEditor
Wysokie ceny produktów w sklepach przeszkadzają Polakom w utrzymywaniu dobrych nawyków żywieniowych. Coś jednak drgnęło... [BADANIE]
Ponad 40 proc. Polaków uważa, że utrzymanie dobrych nawyków żywieniowych jest dość trudne (fot. Shutterstock)
Zdecydowana większość Polaków traktuje zdrowe odżywianie jako ważny aspekt codziennego funkcjonowania... a przynajmniej tak twierdzi. Postawom Polaków w tym obszarze przyjrzała się agencja Inquiry.

- Od kilku lat cyklicznie przyglądamy się opiniom Polaków na temat zdrowego odżywiania. Z pewnością nie zmienia się jedno: jest to dla niemal wszystkich ważna kwestia, przede ws...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 02:17