Firmy muszą postawić na customer experience
Konsumenci większość swoich decyzji – w tym decyzji zakupowych – podejmują emocjonalnie. Tym, co może dany bank czy daną firmę wyróżnić, są emocje. Konsument musi po prostu lubić bank, czy sklep, w którym robi zakupy, bo asortyment jest wszędzie podobny – mówi Tadeusz Kościński, wiceminister rozwoju w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
26.08.2016
@Emil i Szanowni Właściciele Sklepów i Lokali Gastronomicznych
Panie Emilu, odłóżmy na bok negatywne emocje i antypatie. Jest piękny dzień, szykuje się równie piękny weekend, czas na złożenie zamówień do swojego lokalu gastronomicznego lub sklepu poprzez hurtum.pl (równie łatwo jak na znanym wszystkim Allegro), a w zaoszczędzonym czasie można zastanowić się jak przyciągnąć klientów do lokalu/sklepu. Czas staje się coraz cenniejszy dla wszystkich - HURTUM wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. -
23.08.2016
Emocje też są ważne w polityce. Ja w stosunku do Kościńskiego i jego formacji mam skrajnie negatywne uczucia bo wiem , że kłamią, manipulują i dążą do dyktatury w Polsce.
-
23.08.2016
Customer experience jest równie ważny w handlu B2B - któż z nas nie chciałby dokonywać zamówień do sklepu/lokalu gastronomicznego w równie prosty sposób jak na popularnych marketplacach (czyli miejscach w któych gromadzi się wielu sprzedających oferujących swoje towary kupującym jak np. na Allegro)? Teraz jets to już możliwe, zapraszam na hurtum.pl
2