22.08.2016/14:15

Firmy muszą postawić na customer experience

Konsumenci większość swoich decyzji – w tym decyzji zakupowych – podejmują emocjonalnie. Tym, co może dany bank czy daną firmę wyróżnić, są emocje. Konsument musi po prostu lubić bank, czy sklep, w którym robi zakupy, bo asortyment jest wszędzie podobny – mówi Tadeusz Kościński, wiceminister rozwoju w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Alicja Kubiak Hurtum.pl 26.08.2016

    @Emil i Szanowni Właściciele Sklepów i Lokali Gastronomicznych

    Panie Emilu, odłóżmy na bok negatywne emocje i antypatie. Jest piękny dzień, szykuje się równie piękny weekend, czas na złożenie zamówień do swojego lokalu gastronomicznego lub sklepu poprzez hurtum.pl (równie łatwo jak na znanym wszystkim Allegro), a w zaoszczędzonym czasie można zastanowić się jak przyciągnąć klientów do lokalu/sklepu. Czas staje się coraz cenniejszy dla wszystkich - HURTUM wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom.

  • Emil 23.08.2016

    Emocje też są ważne w polityce. Ja w stosunku do Kościńskiego i jego formacji mam skrajnie negatywne uczucia bo wiem , że kłamią, manipulują i dążą do dyktatury w Polsce.

  • Alicja Kubiak Hurtum.pl 23.08.2016

    Customer experience jest równie ważny w handlu B2B - któż z nas nie chciałby dokonywać zamówień do sklepu/lokalu gastronomicznego w równie prosty sposób jak na popularnych marketplacach (czyli miejscach w któych gromadzi się wielu sprzedających oferujących swoje towary kupującym jak np. na Allegro)? Teraz jets to już możliwe, zapraszam na hurtum.pl

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.