02.05.2019/09:05

Firmy zwiększają wydatki na poprawę obsługi klienta

Aż 82 proc. szefów działów obsługi klienta twierdzi, że muszą one ulec transformacji, aby firma była konkurencyjna - wynika z najnowszego raportu "Salesforce: State of Service", który pokazuje światowe trendy w obszarze obsługi klienta. Z publikacji dowiadujemy się, że aż 7 na 10 firm zwiększa wydatki na jakość obsługi klienta.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.