31.01.2020/12:17

Frisco.pl przymierza się do rozwoju na rynku delivery

- Będziemy testować ten obszar (red. delivery), a nawet już zaczęliśmy. Dzisiaj mamy inną misję zakupową, ale widzimy parę punktów wspólnych. Ogromnym sukcesem zakończyła się integracja sklepu z platformami dietetycznymi BeDiet.pl oraz Vitalia.pl, umożliwiająca przesłanie „jednym kliknięciem” wszystkich składników uwzględnionych w jadłospisie diety do koszyka na Frisco.pl – mówi Jacek Palec, prezes zarządu Frisco.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.