04.03.2020/12:07

Frisco to Tesla rynku e-grocery. Branża czeka na spożywcze e-sklepy Biedronki i Lidla [WYWIAD]

Sklep internetowy z żywnością genialnie pasuje do biznesowego modelu dyskontów - uważa Witold Ferenc, twórca i wieloletni prezes Frisco.pl, obecnie rozwijający nowe projekty, takie jak Open Routing i Open Checkout.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • syl 05.03.2020

    No, niestety.Porównanie mocno na wyrost- coś jak wół do karety :D. Jak na razie poza Warszawą nie widać Frisco. A jedziecie na plecach konkurencji nawet na banerze w internecie.Żenada!

  • MichalM 04.03.2020

    Buhahahahha. Z Tesla macie tylko jedno wspólne, przepalanie kasy. Przy marżach w spożywce i kosztach transportu e-handel spożywczy NIGDY nie ma szans stać się rentowny. Jedyna szansa to podnieść marże do takich jak ma pizzeria czyli około 80% tyle że wtedy wasze ceny będą budziły tylko śmiech.

  • oko 04.03.2020

    Czekamy na wejście do całej PL.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.