05.03.2018 / 13:50
StoryEditor

Adam Chełchowski, prezes TFI Capital Partners: Piotr i Paweł to ostatni łakomy kąsek wśród polskich sieci handlowych [WYWIAD]

Adam Chełchowski, prezes TFI Capital Partners (fot. TFI Capital Partners)
O szczegółach umowy inwestycyjnej zawartej z rodziną Wosiów, poszukiwaniach inwestora branżowego dla Piotra i Pawła oraz atrakcyjności firm z branży handlu FMCG dla funduszy inwestycyjnych dziennikarze portalu wiadomoscihandlowe.pl Paweł Jachowski i Cezary Szczepański rozmawiali z Adamem Chełchowskim, prezesem TFI Capital Partners.

Dlaczego Grupa Capital Partners zainteresowała się Piotrem i Pawłem? Co was skłoniło do inwestycji w tę sieć?

Najważniejsza, jak zawsze, była w naszym przypadku proporcja ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2025 / 01:36
StoryEditor
Super-Pharm i Glovo łączą siły. Dostawa szczoteczki do zębów, szamponu i perfum w mniej niż 30 min.
Glovo (materiały prasowe)

Super-Pharm rozpoczął współpracę z Glovo. Klienci w 30 miastach mogą zamawiać kosmetyki, dermokosmetyki, perfumy i produkty drogeryjne z ekspresową dostawą do domu, nawet w mniej niż 30 minut.

Super-Pharm pierwszą siecią drogerii z ekspresową dostawą w Polsce

Od września oferta drogerii Super-Pharm jest dostępna w aplikacji Glovo. To oznacza, że klienci w całej P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2025 / 13:16
StoryEditor
Empik we współpracy z Mastercardem wprowadza opcję płatności Clik to Pay. Na czym ona polega?
Logo Empik (Empik)

Platforma empik.com udostępniła usługę Click to Pay, rozwijaną przez Mastercard we współpracy z Fundacją Polska Bezgotówkowa. Umożliwia ona dokonywanie płatności w e-sklepie bez konieczności rejestrowania i logowania się w serwisie.

Wielu kupujących preferuje zakupy online w opcji „gość”, tak zwane „guest checkout”, bez logowania się. Empik, we współpracy z Mastercard, wdrożył płatność za pomo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 19:21