03.06.2016 / 12:49
StoryEditor

Globalny konsument jest mniej zadowolony

W pierwszych miesiącach roku globalny wskaźnik zadowolenia konsumentów nieznacznie zmalał (fot. domena publiczna)
W pierwszym kwartale 2016 r. globalny wskaźnik zadowolenia konsumentów, określany w badaniu Global Online Consumer Survey firmy Nielsen, zanotował jednopunktowy spadek i pozostał poniżej poziomu 100, osiągając wynik 98. Jedynie w dwóch spośród sześciu regionów średnie zadowolenie konsumentów wzrosło w porównaniu do czwartego kwartału 2015 r.

Respondenci byli bardziej optymistyczni w Ameryce Północnej (+8 w zestawieniu z ostatnim kwartałem 2015) oraz w regionie Azji i Pacyfiku (+1). Zadowolenie konsumentów obniżyło s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 09:58
StoryEditor
Na polskim Orlenie tylko polskie parówki? Gigant paliwowy chce stawiać na produkty lokalne
Na zdj. stacja paliw PKN Orlen (fot. materiały prasowe)

Orlen zapowiada, że dostawców swoich produktów spożywczych chce poszukiwać zwłaszcza w Polsce. Pozwala mu na to tzw. prawo local contentu.

O sprawie pisze Puls Biznesu, który podkreśla, że  polskie i unijne przepisy pozwalają na wykluczanie z przetargów firm spoza Unii Europejskiej i państw, które nie mają z nią um...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2025 / 14:24
StoryEditor
Żabka na maksa w systemie kaucyjnym. Sieć przyjmuje wszystkie opakowania, te bez znaku kaucji także, i sypie żappsami
Do systemu kaucyjnego przystąpiło blisko 12 tys. sklepów Żabka (fot. materiały prasowe)

Sieć Żabka nie ma prawnego obowiązku prowadzić zbiórki opakowań objętych systemem kaucyjnym, a jednak to robi. Co więcej, sklepy Żabka przyjmują od klientów butelki i puszki bez względu na to, czy jest na nich znaczek kaucji, czy też nie. Sieć postanowiła też okresowo podwoić liczbę punktów przyznawanych klientom w aplikacji Żabka za zwrot plastikowych butelek oraz puszek.

Do systemu kaucyjnego, który oficjalnie działa w Polsce od 1 października 2025 r., przystąpiło blisko 12 tys. sklepów Żabka, a więc prawie wszystkie, mimo że zdecydowana ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2025 23:15