20.01.2021/08:40

Glovo chce mieć 100 dark stores do końca tego roku

Glovo ogłosiło strategiczne partnerstwo ze szwajcarską firmą Stoneweg z sektora nieruchomości. Ma to związek z tym, że firma rozszerza nowo uruchomiony dział Q-Commerce – podaje serwis retailtechinnovationhub.com.

Stoneweg zainwestuje 100 mln euro w budowę i renowację nieruchomości w największych miastach na niektórych kluczowych dla Glovo rynkach. Dostawca żywności chce skupić się na rozwoju sieci tzw. dark stores w Hiszpanii, Włoszech, Portugalii, Rumunii i innych krajach w Europie.

Obecnie działa 18 dark stores Glovo w miastach takich jak: Barcelona, Madryt, Lizbona i Mediolan. Teraz firma planuje uruchomić podobne sklepy m.in. w Walencji, Rzymie, Porto i Bukareszcie. Celem jest posiadanie 100 lokalizacji do końca 2021 roku.

– Wierzymy, że po pandemii COVID-19 dark stores staną się przyszłością handlu detalicznego. Myślę, że będziemy świadkami trwałej zmiany nawyków konsumenckich. Wzrośnie znaczenie dostaw żywności realizowanych tego samego dnia – komentuje Oscar Pierre, współzałożyciel i dyrektor generalny Glovo.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także