20.09.2021/20:04

Glovo chce osiągnąć zeroemisyjność przed 2040 r. Trzy filary strategii: zrównoważone opakowania, niskoemisyjny transport miejski i ograniczanie marnowania żywności

Wraz ze wzrostem znaczenia usług delivery, coraz ważniejsza staje się odpowiedzialność tego sektora względem środowiska naturalnego. Glovo ogłosiło, że dołącza do sygnatariuszy Deklaracji Klimatycznej i razem z 200 innymi firmami zobowiązało się do dalszej dekarbonizacji i osiągnięcia zeroemisyjności przed 2040 r.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także