20.04.2020/16:22

Green Factory Logistics zachęca do patriotyzmu ekonomicznego

Polskie firmy, które chcą wyjść z recesji, muszą grać do jednej bramki.  – W obecnej sytuacji patriotyzm ekonomiczny to nie tylko miły gest, czy ładnie brzmiący slogan, ale biznesowa konieczność. Szczególnie że klienci będą coraz uważniej przyglądać się łańcuchowi dostaw w branży spożywczej – mówi Piotr Pietrzykowski, prezes Green Factory Logistics i pomysłodawca akcji „Świat na zakręcie: solidarni w biznesie”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • gija888 21.04.2020

    A co na to biedronka?
    Przecież to portugalski twór.....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.