18.06.2018/14:39

Grupa Agora chce obsługiwać e-commerce i oferować nowoczesne koncepty gastronomiczne

Grupa Agora – wydawca m.in. Gazety Wyborczej, właściciel trzech stacji radiowych oraz sieci kin Helios – przedstawiła nową strategię biznesową na lata 2018-2022. W jej ramach chce rozwijać swoje największe biznesy, ale także planuje poszukiwanie nowych obszarów działalności, taki jak obsługa e-commerce czy rozwijanie nowoczesnych konceptów gastronomiczno-rozrywkowych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.