04.05.2023/18:28
Dino odlatuje na księżyc! Sieć supermarketów deklasuje konkurencję pod względem wzrostu sprzedaży. Jak to robi?
W I kwartale 2023 r. przychody Grupy Dino wyniosły ponad 5,54 mld zł i były o 1,69 mld zł wyższe niż rok wcześniej. Wzrost wyniósł zatem 43,8 proc. Równocześnie koszt własny sprzedaży wzrósł o 46,3 proc., do ok. 4,20 mld zł. Było to spowodowane głównie wzrostem skali działalności firmy, a także rosnącymi cenami zakupu towarów handlowych.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu.
Pozostało jeszcze 85% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
0 komentarzy
zobacz także
Najnowsze z serwisu
6