13.08.2018/16:32

Grupa Lotos generuje na stacjach paliw 30 proc. przychodów

Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos wskazuje, że stacje paliw to dla spółki z Trójmiasta ważny kanał sprzedaży. - Przychody brutto ze sprzedaży detalicznej stanowią ok. 30 proc. całkowitych przychodów Grupy Kapitałowej Lotos – mówi Paweł Senator.

Jednym z motorów, który ma napędzać wzrost sprzedaży na stacjach paliw są produkty pod marką własną wspierane kampaniami marketingowymi opartymi, m.in. na współpracy z Robertem Kubicą. Grupa Lotos startuje właśnie z nową kampanią napojów energetycznych Dynamic oraz olejów Lotos Quazar Dynamic.

- Wierzę, że współpraca z Robertem Kubicą jest istotnym wsparciem naszych nowych projektów marketingowych – mówi Paweł Senator.

Kilka tygodni temu Lotos wprowadził pod marką własną nową linię napojów energetycznych Dynamic. Na stacjach paliw dostępne są trzy nowe rodzaje napoju energetycznego (Classic, Mojito i SugarFree). Wprowadzenie nowych smaków oraz odświeżenie wyglądu puszki poprzedzono analizą rynku oraz badaniami konsumenckimi. Rozszerzenie linii napojów energetycznych Dynamic jest również odpowiedzią na dynamicznie rosnący rynek tych produktów. Napoje Dynamic doskonale wpisują się w strukturę rynku „energetyków”.

– W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy na stacjach sieci Lotos klienci kupili więcej napojów energetycznych Dynamic niż w całym ubiegłym roku – komentuje Adam Pawłowicz, wiceprezes zarządu – wiceprezes zarządu ds. handlu spółki Lotos Paliwa.

Grupa Lotos to jeden z największych koncernów paliwowych i energetycznych w regionie Europy Centralnej. Grupa zarządza także siecią blisko 500 stacji paliw, zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych, we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.