14.08.2017/07:38

Grupa Lotos i Polskie Radio rezygnują z Tigera

Grupa Lotos poinformowała o wycofaniu napoju Tiger Energy Drink ze sprzedaży na wszystkich swoich stacjach. Rezygnację z kupowania napoju na własne potrzeby zapowiedziało także Polskie Radio.

- Polskie Radio rezygnuje z zakupów produktów firmy Maspex, ponieważ w naszej tradycji drwienie z bohaterów nie mieści się w kanonie zachowań, które byłyby tolerowane - poinformował Mariusz Staniszewski, rzecznik prasowy Polskiego Radia. I dodał: - Nie możemy sobie pozwolić na to, żeby taka instytucja jak Polskie Radio, dokonując wyboru i zakupując produkty, w pewnym sensie autoryzowała tego rodzaju zachowania. To jest poza przyjętymi w Polsce normami, w związku z tym musimy tak postąpić.

O zniknięciu Tigera ze sklepów na stacjach Grupy Lotos poinformowała na Twitterze Anna Lutek, zajmująca się komunikacją paliwowej spółki. - Informacyjnie: Grupa Lotos wycofała napój Tiger ze sprzedaży na swoich stacjach - napisała Lutek.

Przypomnijmy, że 1 sierpnia, w Narodowy Dzień Pamięci Powstania Warszawskiego, na profilu marki Tiger w serwisie Instagram umieszczona została grafika z wyciągniętym środkowym palcem i napisem "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!". Obok napisu umieszczona została puszka napoju Tiger. Grafika wywołała lawinę negatywnych komentarzy w internecie.

Właściciel marki natychmiast zareagował na krytykę, usuwając wpis z profilu na Instagramie i publikując przeprosiny w internecie. Kilka godzin później Maspex przekazał 0,5 mln zł na pomoc żyjącym powstańcom warszawskim. W czwartek firma rozwiązała za porozumieniem stron umowę z agencją J. Walter Thompson Group Poland, która odpowiedzialna była za prowadzenie profilu Tigera na Instagramie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.