18.12.2019 / 10:26
StoryEditor

Grupa Lotos ma już 500 stacji paliw na polskim rynku

Stacja sieci Lotos (Grupa Lotos)
500. stacja sieci Lotos ruszyła na MOP Pawliki. Uroczyste otwarcie obiektu odbyło się w środę 18 grudnia. Stacja usytuowana jest w województwie warmińsko-mazurskim, w połowie drogi pomiędzy Gdańskiem i Warszawą przy drodze krajowej nr 7. To jednocześnie 21. Miejsce Obsługi Podróżnych funkcjonujące pod marką Lotosu.

Zgodnie z obowiązującym w Polsce rozróżnieniem MOP Pawliki należy do kategorii II. Oprócz parkingu oraz toalet kierowcy mogą tu zatankować paliwo i skorzystać z obiektów gastron...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
05.12.2025 / 12:19
StoryEditor
Adam Manikowski o planach Żabki na 2026 r. Kolejny magazyn, 1300 nowych sklepów i rozwój programu Żabka Flex
Adam Manikowski, CEO Żabka Polska business unit, vice president Żabka Polska (fot. Maciej Nowaczyk)

- Grupa Żabka stawia na konsekwentną realizację strategicznych celów w 2026 roku. Największy potencjał widzimy w organicznym rozwoju sieci sklepów, zwiększaniu sprzedaży online oraz wprowadzaniu innowacyjnych usług i produktów dopasowanych do lokalnych potrzeb, jak również wykorzystaniu synergii między różnymi biznesami Grupy - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Adam Manikowski, CEO Żabka Polska business unit, vice president Żabka Polska.

Przedstawiciel Żabki pytany o cele i plany grupy na 2026 r. wskazuje, że kluczowe znaczenie będzie miało utrzymanie dyscypliny operacyjnej i efektywności kosztowej, na które Ża...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2025 / 15:24
StoryEditor
Carrefour wygrywa w tej kategorii z Lidlem i Biedronką. Klienci doceniają jedną rzecz
Carrefour, Warszawa

Czas oczekiwania do kasy coraz częściej decyduje o tym, jak klienci oceniają zakupy w sklepach spożywczych. Najnowsze ogólnopolskie badanie pokazuje wyraźne różnice pomiędzy największymi sieciami handlowymi w Polsce. Kto dziś najlepiej radzi sobie z obsługą klientów w okresach wzmożonego ruchu zakupowego?

W okresach przedświątecznych szybkość obsługi przy kasach staje się jednym z najważniejszych elementów doświadczenia zakupowego. To właśnie wtedy sklepy spożywcze mierzą się z n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2025 06:02