06.11.2019/15:44

Grzegorz Mech, GfK: Rynek produktów bio, eco i organic wyraźnie przyspieszył

Pomimo relatywnie niewielkich poziomów penetracji oraz udziałów pod względem wartości zakupów, kategorie produktów bio, eco, organic i wege, oraz wyrobów posiadających określone cechy dietetyczne, np. bez glutenu, bez laktozy czy bez cukru albo też oznaczone jako „dietetyczne”, są łącznie warte już ponad 3 mld zł – powiedział Grzegorz Mech, strategic insight manager GfK w trakcie prezentacji podczas XXII edycji Targów Biznes-Żywność-Medycyna-Auto Flota Rzeszów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.