15.03.2017/09:13

Grzegorz Sobociński, Helio: Świetne wyniki na ćwierćwiecze (materiał wideo)

Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu Helio SA. cieszy się ze znakomitych wyników finansowych, jakie firma osiągnęła w 25. okresie świątecznym w swojej historii. Menedżer mówi też o trendach konsumenckich i nowościach produktowych Helio SA.

- Ostatnie Boże Narodzenie było już 25. okresem świątecznym w historii Helio SA. Był on dla nas bardzo udany. Ze wstępnych danych wynika, że osiągnęliśmy 40-50-proc. wzrosty sprzedaży. To bez wątpienia wyróżnia nas na rynku - podkreśla Grzegorz Sobociński.

- Całość sprzedaży wsparta została kampaniami promocyjnymi  o charakterze cross-mediowym - nasze reklamy były obecne w telewizji, Internecie, mediach społecznościowych i tak dalej. Udało nam się wykreować nowe pomysły, na przykład w naszych masach makowych proponujemy odmiany wychodzące naprzeciw trendom prozdrowotnym - bezglutenowe czy bez dodatku tłuszczu palmowego - wylicza rozmówca portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.