14.01.2021 / 12:02
StoryEditor

Grzegorz Tokarczyk, Quiosque: 30 proc. franczyzobiorców Quiosque nie otrzyma żadnego wsparcia

Wielu spośród naszych partnerów pokrzywdzonych przez kolejne obostrzenia i trzeci lockdown nie jest objętych pomocą rządową. Aż 30 proc. franczyzobiorców Quiosque nie otrzyma żadnego wsparcia, mimo tego, że dwa razy wnioskowaliśmy o pomoc dosyłając kody PKD i pisma do rządu – mówi Grzegorz Tokarczyk, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju w Quiosque.

Quiosque to sieć sprzedaży licząca 180 salonów w całym kraju. Większość z nich jest zlokalizowana w centrach handlowych. Połowa sieci oparta jest o system franczyzowy. Od 28 gru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
17.12.2025 / 10:15
StoryEditor
Gazetki promocyjne sieci handlowych tracą znaczenie. Kto z nich jeszcze korzysta?
Na zdj. gazetka sieci Aldi (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Aż 58,4 proc. Polaków robiących codzienne zakupy w sieciach handlowych nie korzysta z gazetek promocyjnych przed pójściem do sklepu. Tego typu materiały sprawdza 41,6 proc. badanych. Jak zmienia się znaczenie gazetek zakupowych?

Najnowszy raport Hybrid Europe i UCE Research wykazał, że większość Polaków robiących codzienne zakupy nie korzysta z gazetek promocyjnych sieci handlowych bezpośrednio przed pó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2025 / 13:24
StoryEditor
Mimo zagrożeń w łańcuchu dostaw, Azja wciąż pozostanie fabryką świata [ROZMOWA]
Fabryka w Chinach (Shutterstock

Ostatnia część wywiadu z menedżerami firmy Logwin dotyczy m.in. globalnych łańcuchów wartości, zjawiska nearshoringu, które praktycznie nie występuje, a także walki regulatorów UE z nie zawsze uczciwą konkurencją ze strony chińskich platform e-commerce.

Obszerny wywiad z menedżerami firmy Logwin. cz. V

  • Piotr Sprzęczka, dyrektor zarządzający Logwin w regionie CEE
  • Jarosław Bańkowski, regionalny dyrektor sprzedaży CEE, sz...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. grudzień 2025 23:31