18.01.2018 / 06:59
StoryEditor

Guillaume de Colonges: Carrefour jest odpornym graczem, da sobie radę na trudnym rynku

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska (materiały własne)
Carrefour w Polsce realizuje kolejny trzyletni plan rozwoju. Jak wyglądają najważniejsze element strategii francuskiego operatora dla naszego rynku mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Guillaume de Colonges, dyrektor wykonawczy Grupy Carrefour na Europę Północną i Wschodnią, prezes zarządu Carrefour Polska.

1. Wieloformatowość

Fundamentem naszej strategii jest wieloformatowość, rozwijamy hiper- i supermarkety, a także sklepy convenience. To się nie zmieni, nadal będziemy otwierać ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 17:14
StoryEditor
W Biedronce pracował przez 3491 dni. Z sieci odchodzi uznany dyrektor
Tomasz Grzegorczyk, dyrektor odpowiedzialny za produkty świeże i bezpieczeństwo żywności w Biedronce

Tomasz Grzegorczyk, dyrektor odpowiedzialny za dział jakości produktów świeże i bezpieczeństwo żywności w Biedronce, pożegnał się z siecią. Dla jej właściciela - firmy Jeronimo Martins Polska - pracował przez blisko 10 lat.

Zawodowa przygoda Tomasza Grzegorczyka z Biedronką zaczęła się dziewięć i pół roku temu. Od początku kariery w tej sieci był związany z działem produktów świeżych...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 15:04
StoryEditor
Henryk Kania wystosował list do prezesa Biedronki. Znamy jego treść
Henryk Kania wysłał list do prezesa Biedronki (fot. materiały własne)

Były szef Zakładów Mięsnych Henryk Kania opublikował otwarty list do prezesa Jerónimo Martins Polska, w którym szczegółowo opisuje warunki współpracy z Biedronką i obciąża koncern za upadek rodzinnej firmy. List odsłania relacje między dostawcą a siecią handlową i stawia ostre zarzuty o metody, które miały doprowadzić do utraty firmy. Jakie konkretne praktyki zarzuca Kania i jakie konsekwencje niesie to dla rynku?

Henryk Kania, przebywający obecnie w Argentynie, do której "uciekł" przed toczącymi się przeciwko niemu postępowaniami związanymi z upadłością Zakładów Mięsnych Henryk Kania, w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 00:55