09.01.2020/15:57

Handel w 2020 r.: Dojrzały rynek stopuje gigantów, polskie sieci handlowe szukają nisz [OPINIA]

Największym wyzwaniem dla międzynarodowych sieci handlowych będzie znalezienie odpowiedzi na pytanie: jak rosnąć na rynku, który staje się coraz bardziej dojrzały. Z kolei wiele polskich firm stanie przed wyzwaniem znalezienia niszy, która pozwoli im utrzymać się na rynku – prognozuje Bartosz Bolecki, starszy analityk rynku detalicznego w firmie PMR Research.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.