26.08.2020/13:03

Handlowi obwoźnemu pandemia nie straszna. Abc na kołach ze sporym wzrostem po pierwszym półroczu.

Należąca do Grupy Eurocash sieć Abc na kołach w ciągu pierwszego półrocza 2020 r. powiększyła się o 14 samochodów. W górę poszedł też wskaźnik sprzedaży LFL.

Ten drugi wskaźnik ukształtował się na poziomie 27 proc. rok do roku. Ponadto na koniec pierwszego półrocza firma dysponowała również 100 samochodami, z których prowadziła sprzedaż.  

Abc na kołach to sieć ogólnospożywczych sklepów mobilnych, które prowadzą sprzedaż ze specjalnie zaprojektowanych do tego celu samochodów. Każdy z nich posiada specjalistyczne wyposażenie, w tym odpowiednio przygotowane lady chłodnicze i mroźnię.

Mobilne sklepy zaopatrują się w hurtowniach Eurocash Cash&Carry i mają dostęp do całej oferty liczącej ok. 5 tys. produktów. Ponadto przedsiębiorcy mogą również korzystać z oferty dostawców regionalnych, zamawiając u nich np. pieczywo, wędliny czy ciasta. W samym aucie dostępnych jest średnio ok. 500-600 produktów.

Projekt Abc na kołach powstał w 2015 r. Zaczynał od 10 mobilnych sklepów jeżdżących po wsiach województw lubelskiego, mazowieckiego i podkarpackiego. Później rozszerzono działalność także na województwa świętokrzyskie, łódzkie, małopolskie i śląskie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także