25.09.2018/09:34

Heinz wprowadza na amerykański rynek innowację produktową – Mayochup

Coś dla wielbicieli frytek czy hot-dogów, którzy lubią dodawać do tego rodzaju przekąsek majonez i ketchup. Heinz wprowadził na rynek amerykański gotową hybrydę obu tych sosów – Mayochup.

Mayochup po raz pierwszy pojawił się w kwietniu 2018 r. na niektórych rynkach azjatyckiego Środkowego-Wschodu. Spotkał się tam z dobrym przyjęciem, dlatego koncern postanowił wprowadzić tę innowację na rynek amerykański.

Premierę poprzedziła kampania marketingowa na Twitterze. Firma przeprowadziła sondę online, w której wzięło udział blisko milion osób, z czego ponad pół miliona osób zagłosowało za wprowadzeniem Mayochupu na rynek. Następnie Heinz ogłosił, że premiera nastąpi w trzech miejscach, których mieszkańcy najliczniej wzięli udział w sondzie – były to Brooklyn, Chicago i Culvert City w Kalifornii.

Odczucia konsumentów – jak wynika z głosowania – są mieszane jak Mayochup. Niektórzy uważają, że wprowadzenie na rynek mieszanki dwóch najbardziej popularnych sosów jest bez sensu, skoro i tak są obecne w niemal każdej kuchni. Inni chwalą pomysł i wciąż głosują w sondzie, żeby jak najszybciej spróbować nowości.

Reakcje mediów także są różne. Stateczny brytyjski The Independent poważnie relacjonuje premierę. The Cambridge News zastanawia się, czy Mayochup pojawi się na Wyspach. Portal kulinarny Delish poprosił Heinza o próbki i przeprowadził testy smakowe, z których wynika, że nowy mix jest „przepyszny”, przy czym redaktorzy uznali, że dominuje w nim nuta majonezu. Popularny New Yorker w serii rysunków satyrycznych proponuje kolejne kombinacje, takie jak hummustard (mieszanka hummusu i musztardy) czy maplekraut (połączenie syropu klonowego i kiszonej kapusty).

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.