27.11.2017/10:21

Hochland nagrodzony w konkursie Kreatura 2017

W tegorocznej edycji konkursu Kreatura nagrodzony został projekt przygotowany dla Hochland Polska przez agencję Just „Język śląski czuje różnicę" (w kategorii materiały promocyjne POS),

23 listopada 2017 r. odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie niezależnej kreacji Kreatura 2017. W tym roku zgłoszono 132 projekty, spośród których do nagród nominowano 60 prac. Ostatecznie jury konkursowe przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień.

Wcześniej kampania Hochland Polska „Język śląski czuje różnicę" otrzymała już nagrodę Golden Arrow w kategorii shopper marketing oraz Kamrat Ślōnskij Gŏdki, za działania na rzecz kultywowania i upowszechniania śląskiej mowy i kultury.

W akcji „Język śląski czuje różnicę" reklamy wsparte swojsko brzmiącymi hasłami promują wśród Ślązaków sery topione Hochland. Kluczowy wkład w postaci sloganów reklamowych wniosło Towarzystwo Kultywowania i Promowania Śląskiej Mowy Pro Loquela Silesiana.

Akcja obejmuje Outdoor, POS-y, internet, handel tradycyjny i nowoczesny, a także gazetki promocyjne oraz aktywności PR. Kampania wystartowała w listopadzie 2016 roku, a w czerwcu tego roku miała miejsce kolejna odsłona projektu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.