04.05.2020/09:29

Ikea ma już 13 punktów odbioru zamówień. Wkrótce ruszą dwa kolejne

W czasie pandemii koronawirusa sieć Ikea zainwestowała w rozwój swojej działalności online, m.in. poprzez ułatwienie klientom osobistego odbioru zamówień internetowych.

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy uruchomionych zostało sześć nowych punktów odbioru zamówień Ikea, w takich lokalizacjach jak Gliwice (CH Europa Centralna, ul. Pszczyńska 315), Radom (Galeria Feniks, Al. Józefa Grzecznarowskiego 29/31), Zielona Góra (SG GO Grzegorz Simon - podwykonawca UPS, ul. Rzeźniczaka 15), Olsztyn (Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 75A), Częstochowa (Bór 67/69) i Gorzów Wielkopolski (Kostrzyńska 89E).

W tej chwili punktów odbioru zakupów Ikea działa w Polsce już 13. Sieć zapowiada, że lada moment uruchomione zostaną w kolejnych lokalizacjach. Punkty takie pojawią się w Toruniu (Forteczna 13) oraz w Wieliczce (Jasna 6).

- Staraliśmy się zachować ciągłość działania na tyle, na ile mogliśmy poprzez rozwinięcie naszej działalność online, aby w tym okresie nadal wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Mamy jasno sprecyzowany cel, jakim jest zapewnienie wielu ludziom lepszego codziennego życia dzięki ulepszonym produktom. Ta wizja i nasze wartości nigdy wcześniej nie były tak ważne jak teraz, gdy wiele osób pozostaje w swoich domach - komentuje Jose Villamil, dyrektor ds. komercyjnych Ikea Polska.

Dodatkowo Ikea zapewnia bezkontaktowy odbiór osobisty wszystkich zamówień internetowych w domach klientów, jak również umożliwia dostęp internetowy lub telefoniczny do większości usług. Ponadto od 4 maja ponownie otworzyło się 11 sklepów stacjonarnych Ikea, po siedmiu tygodniach czasowego zamknięcia, na które sieć zdecydowała się samodzielnie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.