15.02.2023 / 10:01
StoryEditor

Inflacja w Polsce ponownie w górę, ale poniżej prognoz! Sprawdź, o ile wzrosły ceny w styczniu

GUS opublikował dane o styczniowej inflacji (fot. Shutterstock)
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w styczniu 2023 r. były o 17,2 proc. wyższe niż rok wcześniej - podał w środę Główny Urząd Statystyczny. To dane wstępne, ale są pozytywnym zaskoczeniem, bowiem analitycy obstawiali wyższą skalę wzrostu cen. W przypadku samej żywności i napojów bezalkoholowych, ceny były w styczniu wyższe o 20,7 proc. niż w analogicznym miesiącu przed rokiem.

W ujęciu miesiąc do miesiąca (czyli w porównaniu z grudniem 2022 r.), ceny towarów i usług konsumpcyjnych podskoczyły o 2,4 proc. To więcej niż w przypadku samej żywnoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 19:00
StoryEditor
Dystrybutor suplementów diety inwestuje w produkcję. Powstanie zupełnie nowa spółka oferująca marki własne
SFD oferuje suplementy diety nie tylko dla dorosłych, ale także dla dzieci

Firma SFD podpisała umowę inwestycyjną ze spółką Intragen Polska jako partnerem produkcyjnym i rozpoczyna proces budowy zakładu produkcyjnego suplementów diety.

Powołana przez SFD i Intragen Polska nowa spółka będzie działała pod nazwą GoodWhey. Firma, w której SFD objęła 70 proc. udziałów, została powołana w celu uruchomienia zakładu p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.06.2025 / 17:55
StoryEditor
Popularna na Tik-Toku sieć handlowa zamknie nawet 180 sklepów. Zirytowani klienci: Ciężko na to zapracowała!
Kampania promująca odzeż plus-size oferowaną w salonach Torrid

Torrid, popularna w USA sieć sklepów odzieżowych dla kobiet oferująca ubrania w rozmiarach plus-size zlikwiduje w 2025 r. do 180 sklepów w związku ze słabymi wynikami sprzedaży. Klienci sygnalizują na Tik Toku i w mediach społecznościowych, że brak zainteresowania kupujących produktami firmy wynika głównie z fatalnej strategii marki.

Oznacza to, że operator zamknie nawet 30 proc. placówek stacjonarnych. Planowane zamknięcia sklepów są - jak zapewnia spółka Torrid - częścią strategii mocniejszego przejścia ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 05:14