05.04.2018/09:28

Tomasz Sypytkowski, dyrektor generalny Electrolux Poland: Priorytetem są doświadczenia konsumentów

Postępująca transformacja cyfrowa rzeczywistości, dynamiczny rozwój nowych technologii zmieniają już od wielu lat podejście firm oraz samego konsumenta do urządzeń AGD. Tomasz Sypytkowski, dyrektor generalny Electrolux Poland wskazuje, w jaki sposób zmieniają się tego typu urządzenia, na jakie potrzeby muszą odpowiadać.

- Priorytetem dla nas jest sprawianie, aby doświadczenia jakie nasi konsumenci mają z naszą marką i produktami były doświadczeniami wyjątkowymi. I to też dotyczy naszych działań w obszarze „connectivity” i tzw. Internetu Rzeczy – mówi Tomasza Sypytkowskiego, dyrektora generalny Electrolux Poland.

- Nasze podejście wykracza poza „tylko” sprzedaż konsumentowi takiego produktu, ale obejmuje budowanie najlepszych doświadczeń konsumenckich przed i po zakupie, personalizację relacji z nim, oferowanie mu odpowiedniego serwisu, tak aby ułatwić codzienne życie – dodaje.

- W ostatecznym rozrachunku tworzymy ekosystem, dzięki któremu ulepszamy życie naszych klientom wykorzystując najnowsze technologie. Jako firma nie działamy w tym obszarze w pojedynkę. Będąc częścią The Open Connectivity Foundation współpracujemy z ponad 300 markami, aby uwolnić ogromny potencjał rynku Internetu Rzeczy i tworzyć produkty, które bezproblemowo współpracują w domu ze sobą. Zawiązaliśmy również partnerstwo z Google i Amazon, aby stworzyć nowe doświadczenia dla konsumenta poprzez wykorzystanie głosu i sztucznej inteligencji w produktach AGD – wylicza dyrektor generalny Electrolux Poland.

Szef firmy Electrolux na Polskę wskazuje przykłady produktów „connected”, wśród których jest m.in.: pralka AEG 9000 wraz z aplikacją mobilną myAEG. - Użytkownik poprzez aplikację wskazuje swoją potrzebę, np. usunięcie plamy z ubrania, następnie aplikacja łączy się z pralką i wysyła do urządzenia optymalne ustawienia prania - tłumaczy Tomasz Sypytkowski.

Inny przykład to odkurzacz robot PUREi9 z inteligentną technologią 3D Vision, która pozwala na dokładne przeanalizowanie w trzech wymiarach układu pomieszczenia i tworzenie cyfrowej mapy pozwalającej na omijanie przeszkód podczas odkurzania. - PUREi9 również utrzymuje łączność z aplikacją mobilną. Pozwala ona na programowanie harmonogramu sprzątania oraz obsługiwanie urządzenia z dowolnego miejsca na świecie za pomocą jednego przycisku – wyjaśnia szef firmy Electrolux Poland.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.